onsdag 4 februari 2009

Några skissutmaningar

Bjarne är i Uppsala i helgen så jag ska passa på att pyssla lite. Här är några roliga skissutmaningar som jag tänkte ägna mig åt.

Kort i fokus har en skissutmaning med alla hjärtans dag-tema. Korten ska vara uppladdade i deras galleri senast den 28 februari.



Hos Brunkullan finns den här underbara skissen att skapa efter. Fredag den 27 februari ska den vara mailad.



Även hos Pappersbiten finns en skissutmaning. Skissen är gjord av Morfen och ska vara uppladdad i galleriet senast den 28 februari.


Jag upptäckte just att även Scrapaddicted har en skissutmaning och tolkningen ska vara klar redan på torsdag den 5 februari, så den kan inte vänta till helgen, mer information hittar ni här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brunkullans var ju riktigt nice! Tackar för tipset och skickar ett tips till dig på en skissutmaning hos Mimas: http://mimasscrapbooking.blogspot.com/2009/02/skisstavling-32-152.html
Kram!

Lotta sa...

Åh tack för tipsen....tokgillar brunkullans. Får se vad man kan hitta på av den skissen.......

Anonym sa...

Du har fått en fotoutmaning i min blogg. ;) Kram