måndag 13 juli 2009

Forumträff

I går hade vi forumträff på Skapa! Det var en helt underbar dag med massor av skratt och roliga berättelser och jag var ju helt enkelt tvungen att berätta om min dag i juni när jag var barnvakt åt min syster och det hela slutade med att jag blev invinkad av polisen i mormors gamla Nissan Micra. Jag behöver bli bättre på att säga nej men också bättre på att packa inför våra pysselträffar. Den här gången började jag nämligen inte packa förrän efter kl. 24.00 eftersom jag fastnade framför en gammal film på lördagskvällen; Nålens öga med Donald Sutherland. Under tiden som jag packade så stod det ett glas rosévin med is i på köksbänken och detta hann jag passera många gånger utan att vare sig vin eller is verkade försvinna (Bjarne?).

Ja, ja man lär så länge man lever och trots att jag var aningen bakis så fick jag en hel del gjort på träffen, fast bara julkort eftersom jag försöker komma ikapp.

Julkort nr 20: Ett enkelt kort med papper från Making memories och Inkido, stämpelmotiv från Badanka.


Nr 21: Ytterligare ett kort med motiv från Badanka.


Nr 22: Kort i blått och silver med hjärtan.


Nr 23: Ytterligare ett blått kort med hjärtan.


Nr 24: Mönstrat papper från Heidi Grace, stjärnor och alfabet från QK.


Nr 25: Ett enkelt kort med bling och text av QK:s Magnolia.


Nr 26: Det enklaste kortet jag har gjort någonsing, endast en textstämpel (tack Laila) som jag har embossat i vitt. Pappret är så oerhört vackert att jag inte vill förstöra det med några dekorationer!

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh vilka fina julkort!! Det översta är ju underbart sött!! Måste börja lite smått med mina åxå...så det inte blir panik i november.....

Ha det bra vännen!!