fredag 18 september 2009

Bandglädje och julkort nr. 36

I brevlådan idag fanns det ett bubbelkuvert till mig, och jag hann knappt innanför dörren innan jag öppnade det. Det var en RAK med massor, massor av band! Helt underbara i olika färger och sorter. Wow, tack underbara Mia. Jag är så glad att det tåras i ögonen.


Det har inte blivit så mycket pysslande den här veckan. I måndagskväll så gick jag och Bjarne ut på en liten fotorunda och testade lite mörkerfotografering, i tisdags så var jag ute med lillasyster på långpromenad och i onsdag var det vinprovning hos Karla. Igår så var jag och hämtade ut mitt första DT-paket och jag satt hela kvällen och spånade på lite olika idéer. Om jag nu bara kan få bukt med febern som jag vaknade med i morse så kan jag förhoppningsvis hitta krafter för att sätta igång.

Här är ett litet julkort som jag svängde ihop förra helgen. Brunt mönstrat papper från Doodlebug, motiv från Penny Black. Bakgrunden till motivet har jag gjort med en stämpel från Snygga stämplar embossat med grönt glitterpulver.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Underbart sött julkort....vilken söt stämpel:) Var har du hittat den?

Kamilla sa...

Kortet är ju helt underbart!!!
Och krya på dig vännen, vad är det för sätt att få feber när man hämtat ut DT paket ;)
Kram kram

Fia sa...

Stämpeln är från Penny Black, och tyvärr så har jag inte den kvar.....

Mia sa...

Vassegó till banden! Så glad om du får mer användning av dem än jag.
Jättefint julkort. Du är så duktig.