tisdag 12 januari 2010

Prata-fia på pysselträff

Förra veckan var jag ju på pysselträff, och som vanligt när jag är iväg och pysslar så får jag inte så mycket gjort. Alla tjejerna är helt underbara och tiden räcker helt enkelt inte till att pyssla när vi ses. Det finns ju så mycket att prata om och i butiken på Hornsgatan finns det så mycket att titta på. Ett litet kort fick jag dock ihop och det blev ett grattiskort till Karla (i form av en blomkruka) som fyllde år i förra veckan.

Jag har även gjort ett litet kort till älskade Johan på jobbet (vårt egna vandrande uppslagsverk). Layouten till detta kort tänkte jag vara återkommande till alla mina arbetskamraters födelsedagskort under året, så ni kommer nog få se fler liknande under 2010.



Hoppas att ni får en underbar vintervecka.
Kram Fia

5 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fina kort du gjort.

Kram Gurkiss

Miapuh sa...

tjusigt
kram

Laila sa...

Du är inte den enda som babblar på träffarna.. ;-)
Du har fått till jätte fina kort här!

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.

Vilka härliga blommor - nu måste jah testa att göra sådana.

Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

Annie sa...

Wow, vilka underbara kort!