tisdag 20 juli 2010

Halvårsbokslut 2010

Jag brukar försöka att göra bokslut två gånger per år för att redovisa vad jag har skapat och för hur mycket pengar jag har handlat pysselsaker. I år så blir det inget halvårsbokslut. Av personliga skäl så har det inte blivit så mycket skapat och nästan ingenting handlat. Jag får helt enkelt vänta med att göra en redovisning tills årets slut. Lite shopping har det dock blivit under semestern och idag var jag och hämtade ut ett paket från Happy N Scrappin. Jag har shoppat en hel del från Basic Grey, bland annat serierna Capella och Kioshi som jag älskar, och så har jag förberett för att börja tillverka julkort med Eskimo kisses. Jag fick några mönstrade papper från den senare serien av Bumblebee som jag gjorde några enkla kort med och jag blev fullständigt förälskad i färgerna.

Så tänkte jag visa upp ytterligare några svartvita kort, dessa är beställningskort till två olika Annor som fyllde år ungefär samtidigt.





Hoppas att ni alla får en skön tisdag.

Kram Fia

Inga kommentarer: