söndag 18 juli 2010

Semester!

Jag är hemma igen efter en fantastisk semester i Västervik och på Öland. Det har varit så otroligt väder och jag har haft den skönaste semestern någonsin. Nu börjar min sista semestervecka och jag ska pyssla hela veckan. Efter vårens allt stök och jobbiga händelser så har jag nu landat och är helt galet pysselsugen. Nu letar jag skisser för fullt och den första jag hittade är den här från Taylored Expressions.

De mönstrade papperen kommer från Lilybee design och heter Hello Sunshine. Motivet är från Magnolia och textstämpeln från Unity. De stora blingstenarna kommer från Kaiser.



Hoppas att ni alla har det riktigt skönt i sommarvärmen.
Kram Fia

3 kommentarer:

Sylvia Blum sa...

so fresh and fun and the image is soooo cute and you colored the little magnolia girl so well! totally love this
Sylvia xx

Sharyn sa...

Sweet card, just pretty!

Cath. sa...

Härligt kort!!!