onsdag 21 juli 2010

Shopping, Basic Grey - sommartankar

Jag har verkligen haft tur med vädret den här semestern. Det har varit fyra fantastiska veckor (och jag har två dagar kvar). I nästa vecka ska det bli kyligare och det är ju lite synd om alla dem som nu har semester, men ganska så skönt för mig som ska tillbaka in till kontoret igen. Jag sitter och jobbar i ett gammalt hus i Gamla stan och det är både vackert och inspirerande, men när det gäller ventilationen finns mycket mer att önska. Det känns ganska skönt att komma tillbaka till jobbet nu. Jag har haft en jätteskön semester, träffat familj och vänner, njutit av solen och även hunnit organisera mitt provisoriska pysselrum; i oktober så flyttar jag igenn och redan nu har jag börjat fundera över hur jag ska sitta och vart jag ska ha mina hyllor. Men innan dess är det ett val att genomföra och jag ser fram emot alla samtal och att få arbeta med valvakan.

Här kommer nu några bilder av min Basic-Grey-shopping som jag nu har fått hem.






Nästa projekt är att räkna stämplar och försöka få samlingen att växa igen efter att jg tömt mitt förråd under våren. Även Bazzill-förrådet måste uppdateras.

Ha det nu riktigt skönt!
Kram Fia

Inga kommentarer: