lördag 7 augusti 2010

Sköna lördag!

Idag har jag en pyjamasdag. Det är så otroligt skönt att bara få gå omkring och skräpa en hel dag, och när man har hög arbetsbelastning på jobbet så är det ganska viktigt att kunna varva ned under helgerna utan några som helst åtaganden. Jag vaknade vid nio-tiden, har ätit frukost framför tv:n och håller nu på att rensa hårddisken på tv-boxen genom att titta och ta bort de tre senaste veckornas inspelade avsnitt av Glamour, Martha Stewart, 48 avgörande timmar, Power, privilege & justice och så har jag två filmer inspelade filmer som jag ska försöka se i helgen: Revolutionary Road och Flyga drake.

I veckan så har jag inte hunnit pyssla så mycket, men jag har "pyssel-surfat" en del. Det kommer en hel del roliga nyheter efter CHA-mässan i Chicago, och högst upp på min önskelista finns Spellbinders "Grand Calibur. Det är en stor maskin som tar Lettersize och spellbinders har också nya dies - Grand Nestabilities till.

Här är en lien video som visar mer av maskinen.

Hoppas att ni alla får en skön lördag!

Inga kommentarer: