onsdag 1 september 2010

Kreativ?

Just nu så känner jag mig så oerhört kreativ, men det har inte blivit något skapande de två senaste dagarna, det är så himla mycket annat som jag måste prioritera och allt hinns inte med. Däremot så har jag shoppat en del, och bland annat så har jag köpt två underbara stämplar från Inky Antics med Halloween-motiv. Även om "skräck-firandet" inte helt har slagit igenom i Sverige så är det någonting som jag älskar och jag kan inte få nog av spindlar, häxor, pumpor och skelett. I USA så firas den här helgen alltid 31 oktober, och för oss svenskar som firar Alla Helgons dag som kan infalla från 31 oktober till 6 november så blir det lätt lite rörigt.
Min enkla lösning är helt enkelt att låta slutet av oktober och första halvan av november att vara Halloween här hemma!

2 kommentarer:

sara s sa...

Jag är själv ingen "halloweenare", men stämplarna var urläckra!

Design by Mel sa...

Urmysig pyssel-blogg. Jag känner själv för att börja scrapbooka när jag ser detta :)