söndag 19 december 2010

Julkortsverkstad

Jag har haft julkortsverkstad hemma under helgen. Och som ni ser lite längre ned så går årets julkort i blått.

Nu har jag bara fyra arbetsdagar kvar på detta år, men tokmycket att göra och jag förstår inte hur jag ska hinna allt. Det har varit ett jobbigt år på många sett, men allting har verkligen ordnat sig, både hemma och på jobbet. Jag är så otroligt lycklig just nu och längtar så efter att få börja det nya året som jag tror kommer att bli mitt bästa någonsin.

Det blev lite stressigt med julkorten nu på slutet och jag har bestämt mig för att återuppta traditionen med att göra ett julkort i veckan under nästa år. Kanske kan jag hjälpa Maria att få liv i Jul hela året, eller också får jag starta min egen julkortsblogg.

Här är i alla fall några av de kort som jag ska posta i morgon.












Hoppas att ni alla får en underbar julvecka!

4 kommentarer:

Skärviknina sa...

Så fina julkort! Det är vackert med blått! Hoppas att du mår gott! God Jul! SkärvikNina

Laila sa...

Älskar dina kort!!! ♥
Dom har s[ h'rliga f'rger och 'r s[ lagom dekorerade

E sa...

Helt underbart fina julkort! Härligt med den blå färgen.
Gott Nytt År!

Annika kort & gott sa...

Underbara julkort! jag gillar idén med ett julkort i veckan och gjorde det förra året och tänker så göra även i år.
kram Annika