måndag 31 januari 2011

Julkort nr 3 och 4.

Jag har inte varit så mycket i pysselrummet senaste veckorna. Jag har en seg förkylning med feber och halsont och nu även hosta som gör att jag inte sover ordentligt. Så det har blivit mycket soffa och säng i helgen, men lite sömn. I lördags var Roberts pappa här en stund och vi satt och pratade om hur det var när Robert föddes. Det är otroligt roligt att få höra hur han som pappa hade det under Roberts första år, men det får mig också att sakna min egen pappa som gick bort för tjugo år sedan.

Två julkort har jag i alla fall fått ihop även om de är i enklaste laget.
Julkort nr, 3:


Mönstrat papper från Ladybug som jag blingat med hjärtan, Stickles och rhinestones.



Julkort nr. 4:

Mönstrade papper från Paperdesign och Bo Bunny, blomma från Prima och röda bär från Kort & godt.



Nu ska jag försöka kurera mig med honungste. Hoppas att ni alla håller er friska och krya!

Kram fia

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Riktigt fina julkort. Papperet med snögubbarna är fint som det är och det kortet gillar jag lite extra.

Hoppas att du snart kryar på dig!
kram Annika

Anonym sa...

Härliga julkort!

MiaS sa...

Äh, var för snabb på tangenterna...

Cath. sa...

Så vackra julkort! Hoppas att allt är bra med dig!