torsdag 6 januari 2011

Lite efter.....

Ja, jag ligger lite efter med det mesta just nu. Jag har fortfarande inte redigerat klart alla bilderna från julveckan och i lägenheten har vi nu äntligen börjat röja för att få ordning på bebisrummet som behöver bli klart snart. Både Robert och jag är däckade av feber och förkylning så det går inte direkt fort här hemma, men det går framåt i alla fall. Jag skulle vilja redigera min fotoblogg också, göra en nystart och ta bort gamla dåliga minnen. Men jag vill inte rensa allt för det finns ju bra minnen också. Tyvärr så verkar Blogger bara kunna ta bort alla inlägg eller inga. Jag skulle behöva hälsa på mormors syster och göra en rejäl bloggrunda också hos alla er som hälsar på här. Dessutom var det länge sedan jag var inne på alla scrapbookingforum.


Det finns en hel del att göra som jag ligger efter med och som tynger samvetet. Till det positiva hör dock att jag ikväll har jag gjort två kort. Förhoppningsvis så kan jag visa dem i morgon. Det första är gjort efter en veckoutmaning hos Lovely hÄnglar only och den andra är ColourQs 66:e utmaning.

Nu är det dags att sova så att jag är lite piggare i morgon och förhoppningsvis kan börja komma ikapp med allt.

Inga kommentarer: