torsdag 6 januari 2011

Lovely hÄnglar only #15

Här är årets första alla-hjärtans-dag-kort och det är gjort efter en utmaning från Lovely hÄnglar only. Det mönstrade papperet är nog mer än 5 år gammalt och kommer från KI Memories (ett av de första jag köpte när jag började pyssla). Motivet från hÄnglar är färglagt med Copics och "Love you" kommer från Heidi Grace och är embossat med vinrött glitter från Inkido.



Det är full snöstorm ute. I bakgrunden så lyssnar vi på ett P4-reportage om Jokkmokks-Jokke och det är ständiga avbrott för trafikupplysningar så kör försiktigt om ni måste ut. Det senaste jag hörde var att en lyktstolpe fallit över motorvägen vid Kungens Kurva. Nu ska jag fortsätta redigera bilder från julen och förhoppningsvis så kan jag ladda upp några under helgen och skicka en skiva med bilder hem till Västervik.

2 kommentarer:

Iris Wiechmann sa...

Beautiful card! Thanks for playing with us at LHO

Hugs,
Iris

Marina sa...

Your card is so cute!
I love the colours and the design is fantastic.

Thanks for joining us at "lovely hÄnglar only",

hugs,
Marina