onsdag 13 april 2011

The Nook - april

Idag har jag suttit och pysslat med Nookens aprilkit. Paketet innehåller fantastiskt fina papper ur serien "For the record" från Echo Park. Tre kort har det blivit och det första kortet är gjort till en tävling som Kortskissen arrangerar (imorgon torsdag är sista dag att skicka in kort om ni missat att göra det). Vinsten är ett jättefint kit från Mollys Scrapbooking som jag hemskt gärna vill vinna!

Till kortet har jag gjort ett gult påskägg med band som går att ta loss och hänga i påskriset. De stora påskäggen kommer från Bosskut och det mindre kommer från Quickutz.



Jag har använt massor av Stickles i färgerna "Diamond" och "Yellow".



Texten (okänd tillverkare) är embossad med vitt pulver från Inkido.



Ett snabbt kort med material från "the Nook".



Just want to say...... jag gillar "for the Record"





Ja, nu ska jag återgå till min lista med aktiviteter för att få igång någonting som åtminstone kan liknas vid värkar.

1 kommentar:

Kamilla sa...

OOoh Fia, det är ju helt underbart vilka fina kort du har gjort!!!

Hoppas lilla bebben kommer ut snart :)

Kram kram