fredag 20 maj 2011

Min önskelista

Ja, nu är det snart dags att fylla år igen. För de som undrar vad jag önskar mig så är svaret:
1. Att få fortsätta vara så lycklig som jag är nu. Jag har världens finaste man och en lika underbar och söt unge.
2. Uppblåsbara galgar. Jag har letat som en tok, men jag kan inte hitta dem i någon av de butiker som jag brukar besöka och mina börjar gå sönder.
3. Amningströjor och amningslinnen. De är ständigt i tvätten och det finns fina både på Lindex och H&M.
4. Fönsterputsning av alla sju fönster i vår lägenhet.
5. Trisslotter eller andra vinstmöjligheter. Jag är så redo för att bli miljonär och bara umgås med min familj ett par år framöver.

Det viktigaste för mig är den första punkten och det går inte en dag utan att jag tänker på vilken enorm tur jag har som träffade Robert och att vi tillsammans, snabbare än blixten, skapade ett litet mirakel.

Två av tre kärlekar:

Inga kommentarer: