torsdag 28 juli 2011

Semesterdag 4

Sov länge idag eftersom jag inte somnade förrän kl. halv fem i morse (hade glömt bort att jag inte kan dricka kaffe kvällstid).
Robert och Lotta har målat staket hela dagen och jag tog Alexander med mig och åkte in till stan. Tillsammans med farmor Karin så besökte vi kyrkogården och tittade till morfar och farfar Olles gravar. Sedan åkte vi ut till Lysingsbadet och tittade in på Carolinas arbetsplats men hon hade åkt hem på lunch så vi packade in Alexander igen och åkte dit. Efter en fika med Carolina och Matilda så fick Alexander mat och sedan satte vi oss i bilen för att hälsa på Anders på hans arbetsplats. Han är så söt min lillebror och ännu sötare är farmor Karin som genast blev orolig när hon såg att han stod på en stege. Sista anhalten för vår lilla turné blev Willys. Det var galet med folk men vi höll ordning på varandra och jag hann till och med handla lite åt mormor som jag sedan svängde förbi henne med.

Till oss handlade jag färska frallor men som inte var så lätta för Axel att äta. Smörigt är nog rätta ordet. Ikväll har vi ätit gigantiska hamburgare och gosat med bebisarna. Nu är det sängen som gäller.



Fler biler finns i fotobloggen.

Inga kommentarer: