onsdag 21 september 2011

ColourQ 101 - Holly Berry House

Tiden springer ifrån mig, det är så mycket jag vill hinna med och samtidigt så är varje stund med Alexander värd guld. Han är en sån glad och mysig kille att det är som himmelriket att bara få ligga brevid honom på golvet och se när han undersöker sina händer.

Sena kvällar så får jag ofta en stund i pysselrummet och även om det bara blir 20 minuter så hinner jag pyssla en del. Nu för tiden gör jag ju mest snabba och enkla kort. Och igår så kunde inte låta bli. Jag var tvungen att testa stämpeln på en annan färgkombination från ColourQ och den här gången blev det nr. 101.



1 kommentar:

Laila sa...

Vad fint du lyckats med färgutmaningen! Det är en häftig stämpel du har. MAN kan verkligen göra mycket med den.

Tack för alla dina fina ord på blogg och SMS. *skickar en kram*

Börjar det bli dags för dig att slutsummera tvättmedlet så du vill ha in några rader från mig?