onsdag 7 september 2011

Höstkläder!

Ja, nu är det höst. Det är kallare ute och regnskurarna kommer allt oftare. Kylan har jag inte så mycket emot, men jag tycker det är urtråkigt med regn. Igår var vi en sväng på babycafé i Fresta. Både jag och Alexander gillar våra träffar, vi umgås, sjunger, fikar (bebisarna äter) och bara mår riktigt gott tillsammans ett par timmar. Här är några bilder på en mycket trött Alexander och jag älskar den här gröna dressen som han fått av moster Lotta. Lagom varm och så smidig att ta på.


1 kommentar:

Morfen sa...

Ursöt liten kille och söt overall! Gillar den gröna färgen skarpt! Tycker det är lite dåligt med färg på kläderna till större killar. Min son är 5½ nu och det är mycket svart och mörkblått i affärerna. Han är jättefin i orange, grönt och turkos, men jag får leta desto mer nu för att hitta såna godbitar. Passa på medan du kan!! :D Kram