lördag 19 november 2011

Natusan Bedtime!

Vår familj tillhör en av dem som genom Buzzador fått äran att testa Natusans bedtimeserie här hemma, produkterna har en lugnande doft och en avslappnande effekt. Och jag önskar att jag hade tusen testflaskor att dela ut för det är fantastiska produkter! Men i ärlighetens namn så är vet jag inte om jag hade köpt den här serien om jag inte fått testa dem först, jag tillhör nog en av dem som trodde att det här var för bra för att vara sant men den här gången hade jag fel.

Alexander sover gott när han väl sover, men för oss så har ett kvällsbad eller en liten snabbmassage med Natusan bedtime varit en stor hjälp för bättre god natt-rutiner.

Natusan bedtime är märkta med symbolen No More Tears som innebär att de inte svider i ögonen och nu har vi även köpt schampoot så förhoppningsvis blir det även enklare att tvätta Alexanders hår i framtiden.

Vi tog med oss oljan när vi träffade babymassagegänget i stan och de flesta är lika imponerade som jag, men om ni har möjlighet så rekommenderar jag även badet för det blir ett riktigt skummigt och mysigt tillfälle. En liten bieffekt är dock att den lugnande underbara doften även fungerar på oss vuxna.
Ja, som ni förstår så är jag helt såld, men det krävdes ett par test och tack vare Natusan och Buzzador så har vi fått lite nya rutiner här hemma!



P.S Jag har två rabattkuponger på Natusans bedtime serie och är du nyfiken så lämna en kommentar!

Inga kommentarer: