fredag 23 mars 2012

Glädje!

Jo, men det är nog bara att erkänna, just nu är jag en av världens sämsta bloggare. Jag hinner vare sig uppdatera min egen blogg eller läsa alla de som jag brukar följa. Efter 10 månaders föräldraledighet så är jag tillbaka på jobbet och de få timmar jag har hemma på kvällarna och helgerna ägnas till 100% åt Alexander. Visst, jag är galet pysselsugen och har ett kreativt kaos i huvudet eftersom det är så mycket jag vill göra, men jag ska inte klaga. Jag har världens finaste sambo, den gladaste lilla killen, de finaste vännerna, det roligaste jobbet och nu även världens bästa chef! Men det är klart, om jag fick en hel dag vid pysselbordet så skulle jag inte säga nej, även om jag alltid har alla mina glädjeämnen i tankarna!

Så jag är avundsjuk på alla som hinner pyssla, men galet lycklig över allt annat som jag har!

Inga kommentarer: