måndag 1 april 2013

BG 90 - Happy Easter

Ett enda litet påskkort blev det i år. Det är gjort till BasicGrey Challenges 90. Jag håller fortfarande på att lära mig mina Copics-pennor och jag önskar att jag kunde sitta flera timmar varje dag och bara måla för ju mer jag håller på desto roligare blir det!


Jag har använt:
Mönstrade papper: Basic Grey  - "Kioshi"
Ribbon Doilies: Basic Grey - "Kioshi"
Stämplar från Magnolia "Hoppy Easter Collection 2010":
Tilda som kyckling
Ägg med en kyckling
Två tulpaner
Textstämpel: okänd tillverkare
Dekorationer: Tag (QK) med band och tråd, BK Swirl och Ice Stickles - "Strawberry Ice"

1 kommentar:

Heather sa...

A gorgeous card, a lovely design and fabulous use of the Kioshi papers.
Tilda is adorable and beautifully coloured!!

Thanks for joining Basic Grey challenge,
hugs
Heaather xx