fredag 12 april 2013

K & Company - Blue Awning

Redan helg, det är inte klokt så fort veckorna går. Den här veckan har Alexander bara varit på dagis fyra dagar eftersom de hade studiedag i måndags och då fick Robert vara hemma.

I veckan så har jag hunnit med att besöka både Norrköping och Uppsala och även börjat titta på lokaler inför valvakan. Och igår på tåget hem från Östergötland så läste jag ut Silvia Avallones omtalade bok "Stål". Den är ganska rå och skarpsynt, men en fängslande beskrivning av två tonårsflickors uppväxt i ett soligt Italien. Stålverket, droger och kärlek blandas och får även det smutsiga att kännas vackert. En klart läsvärd bok.

Nu längtar jag efter helgen och förutom att vi ska putsa fönster så hoppas jag att jag kan få lite egen tid och pyssla. Jag har hittat en bunt underbara papper från K & Company "Blue Awning".


  

Sentirsi bene tutti cari!

Inga kommentarer: