måndag 8 juli 2013

Semesterdag 1

Första semesterdagen är avklarad och vi har fått en hel del viktiga saker gjorda men bäst av allt är timmarna på stranden. Vi kom inte hem förrän vid halv tio ikväll och jag har massor av fina bilder på killarna när de badar i solnedgången. Det är alldeles underbart att se Alexander busa med sin pappa i vattnet och han skrattar så man blir alldeles varm i kroppen. Ikväll satt vi alla tre och byggde sandslott vid strandkanten, eller rättare sagt jag och Robert byggde, Alexander och hans traktor var mer inriktade på demolering. Innan vi åkte hem så hann han gunga också och varje gång som han ser en gunga så ropar han efter sin "Us". Nu är klockan mycket och det är dags för lite sömn om jag ska orka med morgondagen. Jag har bara ett kapitel kvar i min bok "Molnfri bombnatt" och som alltid när jag läser en bra bok så börjar jag bekymra mig för vad jag ska läsa sedan. Men det får jag försöka lösa under morgondagen. Natti natti!




- Bloggat i all hast med BlogPress från min iPhone

Inga kommentarer: