måndag 6 februari 2017

Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag är en fantastisk dag när hela världen svämmar över av kärlek, hjärtan, rosor, choklad, rött och rosa! Om man är lite krass så kanske dagen har blivit ett överkommersialiserat jippo men ni som känner mig vet att jag alltid försöker sprida kärlek, uppmuntran och glädje, oavsett vilket datum det är. Och jag älskar att göra kort med hjärtan!

Den senaste veckan så har jag och Linnea kvällspysslat lite efter middagen och korten är ett samarbete mellan en kreativ mor och en viljestark dotter. De kanske inte alltid blev som jag hade tänkt men de är hemmagjorda och fyllda av kärlek!



Happy Valentine's Day - det mesta av materialet kommer från Crate Paper och serien "Love Notes". 
Bakgrunden är från Heidi Swapp och heter Carefree - hearts.
Linnea älskar att embossa och på det här kortet har vi använt Shabby white embossing enamel från Stampendous.

Inga kommentarer: